Vent et øjeblik...

STRATEGI

Kundekommunikation undergår i disse år store forandringer drevet af den teknologiske udvikling, som påvirker vores vaner og medieforbrug. Virksomheder har lettere ved at opnå kontakt til kunderne, men sværere ved at få deres budskab igennem.

Det stiller krav til os, og tvinger os til at være proaktive og nyskabende. Det er Bording Koncernen mission, at hjælpe vores kunder med at skabe forretning gennem kommunikation!

Vi arbejder med 3 forretningsområder

For at man på en rationel måde kan levere effektiv kommunikation, skabe en positiv relation til sine kunder, og dermed skabe forretning gennem kommunikation, er det nødvendigt at have kompetencer inden for hele værdikæden af Marketing Communication Services:

Rådgivning – relationsmarkedsføring og direct marketing
IT-løsninger – Omni-channel og marketing automation
Eksekvering – Cross media eksekvering og logistik

Vi ser marketingkommunikation som en process

Vi ser det at levere effektiv marketingkommunikation som en proces, hvor udbyttet er størst, når alle processens byggeelementer optimeres. I Bording Koncernen kan vi håndtere hele processen for vores kunder eller blot et enkelt led.

 

MSC_process_v3

 

Uanset hvilken produkt eller service vores kunder ønsker af os, opfordrer vi altid kunden til at tage højde for hele processen. Kun sådan opnår vores kunder det optimale resultat, og får det fulde udbytte af deres marketingsbudget.

Vi operer i en tværmediel medieverden

Uanset hvad man ønsker at kommunikere, og hvordan man ønsker at kommunikere det, er den rigtige strategi og planlægning essentielt for succesfuld kommunikation. I dag kommunikerer vi som aldrig før på tværs af kanaler og medier, og virksomheders marketingkommunikation må naturligvis følge med.

 

InternetMinute_text_v1

 

Derfor er det vigtigt med IT-løsninger der kan automatisere og individualisere kommunikation på tværs af medier på basis af de store mængder data, som virksomheder i dag har til rådighed om deres kunder.

Vi forener tradition med innovation – analog med digital

I nutidens digitale samfund, kan det være let at glemme de muligheder som eksisterer for effektiv offline kommunikation. Der findes dog stadig masser af traditionelle eksponeringsplatforme.

Bording Koncernen efterlader ingen løse ender eller oversete muligheder: Vi planlægger, muliggør, udfører og følger op på din kundekommunikation – digital som analog.

Vi tror på vores koncept og forfølger vores målsætninger

Hos Bording tror vi på vores koncept, og det afspejler sig i vores måde at drive forretning på og i vores målsætninger:

  • Vi skal vokse og være kendt som specialister inden for Marketing Communication Services og vores 3 forretningsområder: Strategi og planlægning, omni-channel og marketing automation samt cross media eksekvering og logisk.
  • Vi skal være proaktive i forhold til kundernes ændrede behov for kommunikation og konstant udnytte og udforske nye digitale muligheder for effektiv kundekommunikation. Vi skal hjælpe vores kunder med at generere nye kunder, skabe loyale kunder, øge antallet af transaktioner og øge værdien af hver enkelt transaktion.
  • Vi vil optimere og effektivisere processer ved bestilling, produktion samt levering via internettet.